STOP IT, PLEASE

2011-04-07 @ 10:13:00

INTE OKEJ att ta bilder från mig och använda som profilbilder på ex. facebook. Folk har berättat för mig att dom sett andra använda mina bilder och jag har även sett det själv. Om det är någon av er vilket jag inte vill tro...Sluta med det är ni snälla. Jag kanske får väl skylla mig själv som lägger upp bilder på mig själv eller nåt, men ändå.
Det är inte kul att behöva klaga! Jag har trots allt FANTASTISKA läsare, utan att krydda. Ni gör mig så glad med era kommentarer och mail. Åh älskar att få söta mail! Ni är jättefina!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för ditt svar. jag måste få fråga dig. Jag är hemskt sugen på att tattuera mig på revbenet. har du någongång ångrat det? Eller är de svårt att dölja eller blabla? :D



Tycker de är skit snyggt och vill göra rätt stor text. Hoppas du hajar fråga. Schysst blogg du har btw :)

2011-04-07 @ 10:20:41
URL: http://bellablogg.se
Postat av: ULRIKA LINDE

Gud va obehagligt :S Sjukt att folk gör sånt...

2011-04-07 @ 12:12:46
URL: http://ulrikalinde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0