SNEAK

2011-04-18 @ 21:01:00

Sneak a peak på vad jag sysslat med idag. Shortsen blir grymma. Fattas dock 20 st nitar innan det är färdigt! Ni får se så fort jag är klar. Kommer att använda dom flitigt i sommar kan jag lova.
Fick ett par lite mörkare levisjeans av mamma idag (hennes gamla) som jag ska fixa till ett par jeansshorts och fixa som dom usashortsen några inlägg ner. Är helt insnöad på dom. Men 800kr är lite att ta i för min del när man inte ens kan prova dom. Är så jäkla envis av mig, har jag sett nått snyggt..Då SKA jag ha det. Om jag verkligen är kär alltså. Som nu. Ska sy såna. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Ser grymt ut!

2011-04-18 @ 22:04:45
URL: http://bbambi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0