ONSDAG

2011-04-06 @ 17:51:51

Sjukt vad jag har härjat omkring idag. Har varit hos farmor och farfar som jag förövrigt möttes av denna reaktionen (dom har inte sett mitt röda hår) "HAHHAHAHAHA va har du gjort? Har du förstört ditt hår nu igen?" sen sa farmor "du var ju så fin i blont hår" hehhehe farmor det var 4 år sen jag hade blondt hår....
Jag har iaf hjälpt dom med massa saker, städat och gått och handlat mat etc etc, fick iaf en slant men det är så pinsamt att ta emot för det ska vara en självklarhet att hjälpa till ibland. Aja han vägrade ju släppa ut mig innan jag hade pengarna i handen. När jag kom hem sprang jag upp till mammas ateljé och sydde en likadan kuvertväska fast en mindre som jag tänkte använda som partyväska! Efter det lagade jag lasagne så jag har inte suttit vid datan nästan någonting på hela dagen idag..VIKTIGT! Alldeles för många facebookvänner klagar på att jag sitter för mkt vid datorn, och det gör jag ju. Sjukt illa.

Kommentarer
Postat av: Paulina hilding

snygga väskor!

2011-04-06 @ 18:07:10
URL: http://paulinas.bubbleroom.se
Postat av: s

sjukt gulligt

2011-04-06 @ 21:17:02
Postat av: Sofia

Går det att få tag på sånt där plast"tyg" nånstans? :)

2011-04-06 @ 23:14:26
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0