FEMTIO PIX

2011-04-20 @ 16:54:40

Direkt efter att jag kom hem från stan stressade jag iväg till täbban för att köpa en tyg till shortsen i form av en tisha som jag ska klippa sönder. Det var mitt sista alternativ men jag insåg idag när jag letade tyger att jag inte kommer hitta det jag söker efter. Fick även med mig en jättesöt body från HM som det var halva reapriset på, alltså 50 pix. Fick en rabattkupong från HM på 200pix, så jävla nice. Alltså fick jag allt gratis. Gratis är bäst.
Ne nu ska jag fixa shortsen och packa lite smått. Ska ut ikväll och imorn ska jag åka bort så jag hinner inte annars. Dom andra shortsen som jag har satt massa nitar på är också klara så dom får ni se imorn! Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju alltid köpa en liten amerikansk flagga i ngn affär billigt? kolla tradera, finns säkert billigt :) sedan har jag sett linnen och t-shhirts på tex bikbok med flaggan på som du kan använda? lycka till :)

2011-04-20 @ 17:00:25
Postat av: Jennifer

SNYGG! Lägg gärna upp lite bilder på dina underkläder, vad dem kostar, var du köper dem och så vidare. Älskar din kropp förresten, så vacker! :)

2011-04-20 @ 18:11:27
Postat av: Jennifer

SNYGG! Lägg gärna upp lite bilder på dina underkläder, vad dem kostar, var du köper dem och så vidare. Älskar din kropp förresten, så vacker! :)

2011-04-20 @ 18:11:46
Postat av: my

jätte snygg!:)

2011-04-20 @ 21:55:39
URL: http://www.mymagnusson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0