Nytt

2010-09-19 @ 13:55:07

Varit i stan för att säga hejdå till Nicklas. Hann springa på stan i ca 20 min och bränna ca 900 pix. Känns egentligen inte så bra. Men jag är nöjd. vet dock inte om jag ska behålla alla 3 par byxor jag köpt i helgen. Vi får se. Var tvungen att köpa eftersom det var som sista storlekarna kvar.
1. Byxor från HM trend, 299kr/st.
2. Transparent skjorta HM Divided, 99kr.
3. Nudefärgat nagellack Mavala, 45kr.
4. Sminkborttagning L300, 99kr. (Har kollat tester och den ska vara bra)

Måste bara säga att pudret jag köpte igår från clinique var fantastiskt. Älskar det. Måste köpa ny foundation också nu när jag bara blir blekare och blekare. Vet exakt vad jag ska köpa för någon, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0