Nytt i garderoben

2010-09-01 @ 08:47:21

Igår efter åkte jag en snabbis till stan för att köpa presenter till mamma och sofia, men till sofia hittade jag inget..men däremot till mamma. Ni får veta senare vad jag köpte. Vi åker till London imorn, det är ju helt sick. Fan jag vill shoppaaaaaaaaaaaaa. Det blev uselt med uppdatering eftersom jag gick från ett jobb till ett annat bara nån timme efter, och emellan det var det ju stan. Jag inventerade på Willys med laget och träffade där rink och bure från min klass! Kom på hur mycket jag saknar klassen då...

I alla fall, klänningen har jag väntat på i evigheter att den färgen ska komma in på HM i min strl. Har en likadan i svart som ni kanske vet, men jag älskar den gröna också. Oversizetröjan är från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0