Måndag

2010-09-06 @ 17:21:40

Jag kommer ihåg själv när man inte hade blogg hur mycket jag störde mig på när bloggare bara "ååh jag älskar er så mycket" men jag kan faktiskt förstå dom nu. Jag kan bli på jättebra humör bara av era kommentarer. Älskar när ni ger mig tips och säger vad ni tycker och sådär. Jättekul! Och Malin, angående plattpermanenten saken...vad heter den? för jag har hört om den.. att det ska vara till afrohår? blir inte håret jätteslitet?
Nu ska jag fira min lillasyster. Hon fick två par fejk ugg som hon verkligen ville ha men hon kunde inte bestämma färg så hon fick ett par bruna och ett par svarta och lite pengar. Mamma fick chanel no 5 parfymen, jag älskar den. Hatar när fjortisar säger att den luktar tant..då har man ju inget sinne alls. Okej om man inte gillar lukten men den är underbar tycker jag. Helt klart en klassiker.
Min london-shopping kommer att komma upp i separata inlägg så att ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0