London pics

2010-09-07 @ 18:56:48

Ett: Lite kul...heheh PORR
Två: Ekorre. Skitgullig. Matade dom med nötter.
Tre: Random bild
Fyra: Randomigare bild
Fem: Randomigaste bilden
Sex: Oohh nice. Skulle skoja lite, ganska kul. Kan ha varit världens godaste pizza ELLER så var det jag som var världens hungrigaste människa när jag åt den. Det är en tolkfråga
Sju: Min var godast! Frappuccini caramel
Åtta: Ja ni kan ju fråga min kära mor hur hon lyckades med det där..för mig är det obegripligt.
Nio: Hummer
Tio: History museum
Elva: Telekiorren
Tolv: Random
Tretton: Kan detta vara världens sötaste ekorre eller? Den var helt inne i sin kaka ska jag säga. Tog en bild typ hundra meter ifrån eftersom den normalt sätt hade sprungit därifrån om jag hade kommit närmare, men icke sa nicke. Jag gick närmre och närmre och tillslut satt jag precis framför och den VÄGRADE flytta på dig. Snacka om hungrig!!!

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaaa vad hände med kjolen? sjukt

2010-09-09 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0