Lite mindre i plånboken och lite mer i garderoben

2010-09-17 @ 16:41:52

EDIT: Eftersom det var några som undrade så skriver jag vad grejerna kommer ifrån och så.
1. Löspuder och concealer från clinique, Åhléns city
2. Armband/ring med två svalor kommer ifrån urban outfitters
3. Dubbelringen med svalan kommer ifrån glitter
4. Leopardbrallorna kommer från bikbok, vita stickade koftan samt tjockare strumpbyxor från HM. Är så jävla trött på att mina svarta tunna går sönder efter en användning. Hittade också knogjärn, såna vanliga på urban outfitters, men såklart fanns det bara små kvar som jag provade och det tog väl typ 10 min innan jag lyckades få av mig dom igen. Det var på gränsen att man frågade bruden i kassan om man kunde få lite varmt vatten eller att man gräppa närmsta sax för att bli av med fingret. Har den största storleken på ringar typ...På glitter fick jag testa alla storlekar, hehe.


Kommentarer
Postat av: jennifer

vart kommer armbandet/ringen ifrån?:)

2010-09-17 @ 21:30:24
Postat av: Anonym

Var har du köpt ringarna o byxorna?:O

2010-09-17 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0