Collage

2010-09-23 @ 13:41:57

Jag är så sjukt dålig på att ta bilder när jag är ute, därför blir det bara såna här. Bilderna är från wooken. Först förade vi hos mican, sen drog vi till wooken och slutligen collage. Jag träffade på massa människor där, trevligt. Och det var ju massa man känner igen från tv på collage..säkert 5 pers såg jag. Vet inte vad alla heter men nemo från kungarna av tylösand, bobby från mammas pojkar, en komiker jag inte kan namnet på..soran? sen folk man sett i folks bloggar, haha. Det var faktiskt min premiär på Collage. Kvällen var rätt sjuk på vissa håll men det var trevligt!

Förresten så som ni kommenterade på inlägget "three", SÅ ska det se ut, rakt av! Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en frågestund!!!

2010-09-23 @ 14:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0