BLÄ

2010-09-27 @ 17:29:38


Hemma, träning om exakt en timme. Min klubba är sönder och jag vet inte om jag pallar lägga ner tusen/flera tusen på en ny sticka när jag ändå känner mig osäker på att fortsätta. Vi får se hur jag gör. Har så svårt att bestämma mig, jag velar för mycket för när hockey är kul, då är det verkligen KUL och när det är tråkigt så suger det verkligen. + att jag har lirat sen jag var knatte. 10 år gammal. 9 år. Damn. Svårt val. Kommer ju bara sitta still och käka chips och bli asfet om jag inte får träna menmen..är ju för lat för att gå ut och springa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Börja på sats så kör vi järnet och så kan du utbilda dig till PT så blir du och jag värsta bra teamet!! JA :D Puss!

2010-09-29 @ 15:17:11
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vilken fin bild, underbart hår har du ;)

2010-09-30 @ 19:41:21
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/fridas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0