Been a long time

2010-10-01 @ 19:20:04

Idag när jag skulle tvätta händerna spruuutade tvålen hårdaste strålen någonsin rakt ner på mina byxor..huh? Såg ut som en sarrefläck exakt. Skitpinsamt.

Pappa berättade att när jag var liten satt pappa en gång på en stol och jag stod framför honom..och plötsligt ryckte jag av hans glajjor och kastade dom på golvet och den hoppade på dom..schysst va. Jag var inte ens arg:S
Mamma berättade också en ful grej..när jag var typ asliten och jag låg på skötbordet (kunde knappt prata) och hon skulle byta blöja på mig, då sa jag "iiiiiinte pilla". hahah

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaha du var fan sjukare när du var liten än du är nu (hur nu det ens är möjligt)

2010-10-05 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0