PONCHON!

2010-10-08 @ 19:11:25

Skitsnygg poncho! Bara 200kr också. Helt underbart!
Har anlitat mami att sy en åt mig. Inte som den på bilden utan helt annorlunda. Vi får se hur den blir!

Sitter just nu på bussen. Sket i att ta med min dator men jag lyckades haffa en. Snart är vi framme i hudviksvall och där ska vi stanna och käka. Sen beger vi oss vidare mot ö-vik. Vi kommer stt vara framme på hotellet ungefär 00.30. Imorn har vi match mot modo och senare på dagen åker vi till skellefteå och bor på hotell där för att på morgonen därpå ta oss till piteå och lira mot munksund. därefter flyger vi hem. SKÖNT.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du var kan man köpa en sån poncho? :) skitsnygg

2010-10-10 @ 23:04:16
Postat av: Anonym

Vet att frågestunden är slut för länge sen, men har bara en fråga som jag skulle vilja ställa. Vet inte om du tycker att den är för privat eller inte, du får svara om du vill.

-Hur brukar du tänka/agera för att göra dig själv gladare en sån där dag när allting känns jobbigt och meningslöst?

2010-10-10 @ 23:15:20
Postat av: angelica

Fin blogg du har :D

2010-10-11 @ 00:16:04
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: Ellen

just denna finns att köpa på åhlens :)



jag är en rikitg hejare på att gräva ner mig så jag är nog inte den man ska fråga. Men jag brukar vilja prata med bästa vännen eller/och pojkvännen. Det gäller att vara positiv även fast det är svårt och man ska verkligen försöka ha roligt vilket också är svårt. Tyvärr lägger jag mig bara i sängen och gråter typ och tänker jätte negativt så jag är ingen bra förebild!

2010-10-11 @ 21:14:26
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0