MAC

2010-10-13 @ 18:56:40

Skulle åka till stan idag direkt efter jobbet och därför tänkte jag att jag skulle jobba skitsnabbt så jag skulle kunna få tjäna ihop 45 min rast så jag får sluta kl 4..men när jag skulle ta tuben upptäckte jag att jag glömt min plånbok hemma så jag fick åka hem på sms biljett (30kr!!!!!) och sen vända tillbaka. Fick bara med mig en foundation och en vit mössa sen orkade jag inte vara där mer. Resten får jag köpa i Växjö (om det finns....)
Jag har mycket att göra nu, käka packa och fixa mig så det blir inge bra uppdaetring men det kommer upp minst ett inlägg till.
KISSS

Kommentarer
Postat av: Louise

Ååååååh, är den där foundationen bra??? Har varit sugen på att köpa Mac aslänge, o läste om någon body and face foundation, men hitta ingen sån förut. Så undrar hur den där är, och om du kanske skulle kunna lägga upp en bild isåfall när du har den på? :D

2010-10-14 @ 00:36:19
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0