Dagens - 11 oktober

2010-10-11 @ 17:13:22

Här har ni dagens. Hade 20 minuter på mig imorse att sminka mig, välja och sätta på mig kläder samt käka frukost. Det var stress till max.
Jag ska svara på era kommentarer när jag kommer hem för jag hinner inte (okej jag ska inte överdriva det är typ sammanlagt 6 st el nåt)
Glömde min feta godispåse hemma som jag köpte för att ha på jobbet och mina tuggummin OCH MIN MP3333333 fattar ni hur tråkigt jag hade el?
Jag upptäckte också att min lillasyster haft sönder min skinnjacka så jag var inte så glad heller.
Om tre dagar åker jag till växjö, känns bra. Lite ledighet och så får jag ju träffa dom bästa!
På onsdag måste jag åka till stan och handla lite saker (glöm inte det nu, ellen)
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du dumpat paint ellen? betydligt bättre bild än vanligt, blir ju lite imponerad ....

2010-10-11 @ 21:03:17
Postat av: Ellen

hahahaha nej tyvärr paint är fortfarande med i spelet :)

2010-10-11 @ 21:15:15
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0