Sanningen bakom tanden

2010-11-05 @ 14:40:00

Jag har fått frågor "varför är dina tänder så raka men en är sne?" "varför är din ena framtand sne?" Till och med min "chef" kommenterade det så jag tänkte faktiskt berätta varför. Haha.
När jag var liten så var jag inte som alla andra barn som sög på tummen utan jag sög på långfingret och ringfingret (hade båda i munnen samtidigt) exakt som på bilden. Till det luktade jag på en fäll. Fårfäll. Ni vet en sån bäbisar ligger på. (ni ser den i bakgrunden) Detta gjorde jag alltså från att jag inte hade några tänder, tills att mina mjölktänder växte ut vilket relaterade i att en av tänderna växte snett. Jag kan inte förklara varför men jag hade jättehög belastning på min högra framtand eftersom jag "tryckte" långsamt med tiden ut den lite eftersom jag snuttade så hårt att den växte ut snett. Sååååå nu behöver ingen mer fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0