Friday @ Tegel

2010-11-23 @ 17:42:25

Disa, Therese och jag.
Jag och Jossan.
2 bilder från i fredags. Såg ut som en crackhora på alla bilderna men..

Såg att hela kollektionen av Lanvin gick åt jävligt snabbt. Det var inget där som jag kände att jag verkligen behövde. Hur ofta använder man såna klänningar till exempel? Även om jag älskade den gula tror jag inte det fanns något tillfälle för den.

Idag bangar päronen på att träna så jag skiter också i det, pappa skämde ut sig totalt på passet igår..han gjorde en baklängeskullerbytta ner från bosubollen typ 5 gånger så jag och mamma gjorde inte mycket mer än att bara garva åt honom..det var fler som gjorde men dom försökte verkligen hålla sig, det såg man. Ibland går det bara inte..Ejmen jag ville faktiskt bara gå därifrån just då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0