Fredrika Varviharju

2010-11-05 @ 15:32:59

Nu beger jag mig mot stan för att göra några ärenden och sedan träffa fredrika. Vi får se vad vi hittar på!
Börjar bli tomt på kontot efter alla utgifter denna månaden och det är flera personer som är skyldig mig nästan 2000kr sammanlagt och jag behöver pengarna NU. Jag hatar att låna pengar för jag hatar att vara skyldig folk för jag betalar tillbaka direkt, men folk är inte som jag..Börjar bli irriterande att behöva tjata! Ska man ens behöva tjata?
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom lär ju betala tillbaka nu när dom läst detta inlägg;)

2010-11-05 @ 16:58:06
Postat av: Malin

Å jag förstår. Är precis likadan men också väldigt generös och tycker att en tjuga hit och dit inte spelar någon roll. Men det värsta är när de personer sedan kräver tillbaka en femma man lånade dagen innan haha

2010-11-05 @ 17:53:51
Postat av: Anonym

jag är exakt likadan! ska alltid låna ut massa utan att egentligen tänka på att jag också behöver pengar

2010-11-05 @ 17:58:44
Postat av: sanne

Vart har du köpt den väskan? :D



Svara gärna till min mail.



[email protected]

2010-12-27 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0