Dagens - 20 november

2010-11-20 @ 16:45:35

Byxor Bikbok
Tröja HM Trend

Jag har lust att klippa mitt hår kort. Jävligt sugen, men jag är så jävla feg så jag tvekar på att det skulle bli av..nu menar jag inte kortkort utan som marcella  typ, axelkort.
Det är bara för att jag inte kan hantera mitt långa hår. Det ser förskräckligt ut. Kan inte fixa det så att det blir snyggt så nu ställer jag en fråga till er korthåriga..är det lättare att fixa håret så att det blir snyggt med kort hår!???? JÄTTETACKSAM FÖR SVAR.
Vill typ tatuera ögonbrynen också, så jobbigt att måla dom..

Well well, nu ska jag dra mig mot jakan, till Fanny. Vi ska mysa och prata.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det tkr jag blev lättare när jag klippte av mitt! har inte ångrat mig ett dugg men tänk efter noga innan

2010-11-20 @ 18:34:48
Postat av: Rebeeeeecka

jag klippte av håret för två år sen, och ellen det är fett mkt svårare att fixa det jag looovar du kmr ångra dig, 100% ...

2010-11-20 @ 21:01:56
Postat av: tina

BIG NO NO. Det är inte alls svårt att fixa men jag ångrar mig djuuuupt! Hade ju din längt och klippte av mig..ångrar mig varje dag!

2010-11-21 @ 14:04:14
URL: http://tquilan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Okej, tack tjejer! jag blev väldigt skeptisk nu. Bra att ni är ärliga! :)

2010-11-21 @ 20:52:04
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Kim Engström

KLIPP KLIPP. älskar kortare hår, snyggt som fan. klippte av mitt i våras och har aldrig ångrat mig en sekund. men lättare att fixa? nopps, iaf inte mitt som är lockigt och behövs plattas nästan hela tiden nu när det är kort. men det är det fan värt :) Förstår inte vad folk gnäller över, det är bara lite hår herregud!

2010-11-21 @ 22:32:09
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0