Frågor

2010-05-01 @ 15:28:05

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 2an
Vad hade du för hårfärg - Brunt
Hur lång var du - 1,75?
vem var du kär i - Nickiii
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja
Vad brukade du göra på fritiden - Inget speciellt, det jag gör nu...
Vilka umgicks du med - Samma som nu typ?
Var allt Bättre då - Man kan inte jämföra olika tidsperioder, det är alltid olika
Skulle du vilja gå tbx dit - nee el?
Har du förändrats - Ingen aning

Nu:
Vilken klass går du i -
3an
Vad har du för hårfärg - Brunt
Hur lång är du? - 1,75 cm
Vem är du kär i - Nicklas
Har du nån Pojk/flickvän - Japp
Vad brukar du göra på fritiden - Träna
Vilka umgås du med - Olika
Hur ser du ut - Jag är brunett och lång tyyyyp:P

Har du:
Kysst någon -
Absolut! Jag älskar att kyssas
sovit brevid någon med samma kön - Ja!
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja!
slagit ner nån - Nej, inte slagit ner, men en rak höger...
Ljugit för en bra vän - Ja, tyvärr
Svikit någon - Ja, och blivit sviken.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Filip, tror jag!
Kramade du senast - Mami imorse
sov du hos senast - Nicke ?
Vill du vara just nu - Mig själv! Varför skulle jag vilja vara någon annan..
Ringde dig senast - Daniella!

Vad:
Drack du senast -
Cider, cactus/lime
Köpte du senast - Maten till valborg
Gjorde du igår -
Jag var hos Viktor sen tegel
ska du göra imorn - Inget planerat än!
Vill du göra just nu- Chilla galet!
Åt du senast - Scones och fruktsallad
Är närmast dig som är rosa - mitt nagellack


Kärlek :
Du är kär nu -
Ja
Du har sårat nån så den började gråta - Ja, nickiiii hihih fast inte sårat? det var en annan anledning. mysigt var det (sorryyy nickii)
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Hmm.. det har jag väl men jag kan inte komma på ngt..?
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smugut ut utan lov - Haha nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Nej det tror jag inte
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Nej typ inte!
Jag har fuskat i ett spel - Faktiskt hihihi i monopol
jag har struntat i ett prov - Ja förfan

Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv - ?

Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Nej
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
När jag var liten så jag minns inte..
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja..

Kommentarer
Postat av: Anonym

en rak höger. tuff brud!

2010-05-01 @ 16:11:54
Postat av: Ellen

du vet redan att jag är cool tove! vrf är du anonym jag känner igen din ip ohohohoho

2010-05-01 @ 16:18:35
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: TOVE!

jag är för cool för namn, eller så tar det för lång tid! kan börja göra det om det stör dig....

2010-05-01 @ 17:44:02
Postat av: Ellen

du gör som du vill tovsiiii:)

2010-05-01 @ 18:00:22
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0