Tattooo

2010-05-09 @ 11:58:55

Gammal goding! Hemma igen och jag är på fett bra humör idag. Snackade med en vän som heter Tomas som tillhörde ett gäng jag och Daniella träffade på öland för kanske 2 somrar sen? Dunno. Men han har också tatuering på revbenet och han har taggat upp mig somfan för det är fan nära nu. På onsdag! Typ 3 dagar!:O Ohhh myy! Har varit så otroligt rädd för smärtan att jag nästan funderat på att banga men jag har gjort iaf en förjävlig piercing och jag frågade tatueraren om han fick välja mellan att pierca sig el tatuera sig på revbenet där han själv hade en tattoo och då sa han tatuera sig, lätt. (att det va värre/obehagligare med piercing) Aha tänkte jag för han lär ju inte ha en piercing på samma ställe som jag tänkte jag för han hade i hela ansiktet så då blev jag fan lugn. Det här blir nog ballt. Lite udda ändå. Ah men jag är dödstaggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0