Spökhuset

2010-05-10 @ 18:45:21

Vårt hus är 212 barre, alltså väldigt gammalt och obehagligt! Det har alltid spökat i huset, ända sen mina föräldrar köpte det - 92. Mamma berättade att en gång när de var ute i trädgården och krattade hade de låst dörren för de var på framsidan. Plötsligt hörde de ngn som stod och knackade på fönstret framför dom fast på insidan och de har hört röster på nätterna att två står och bråkar med varandra i mitt nuvarande rum som då var tomt. 
Dock trodde jag att det hade slutat tills idag för Sofia berättade om saker hon sett. Hon berättade att hon satt vid sin lilla minidator i vardagsrummet och plötsligt började lampan hetsigt tändas och släckas och hon blev liiiiiiiivrädd. Hon har hört konsiga ljud och sett en skugga gå in i mitt rum berättade hon nuuu, jag höll på att skita på mig. Fan vad obehagligt. 

Många av er tycker nog att jag är dum i huvudet men det handlar om att tro på det. Vissa har mer förmåga att se och höra andar, barn har lättare för det till exempel. Är det någon som inte tror på andar av er (FÖRUTOM DIG FREDRIKA, TÖNT) spelar ingen roll vad man berättar att man upplevt, ändå tror hon inte på det. Varför skulle jag ljuga? pucko :)


Såhär såg ingången ut när dom köpte huset så det är inte så konstigt att det spökade, haha. Nu är det heeeeeelt annorlunda

Kommentarer
Postat av: ellinor

från vilket håll är det kortet taget ifrån??

2010-05-11 @ 14:30:09
Postat av: ELLEN

från baksidan;)

2010-05-11 @ 15:45:16
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0