Sidecut?

2010-05-03 @ 21:53:26

Meningen var att det skulle se ut som att jag hade sidecut haha. Men nej jag tror inte det. Skulle inte passa det och jag skulle inte heller få för mig att göra det för man kan ju inte ha uppsatt hår utan att det ser förjävigt ut. Älskar att ha hög toffs nämligen. Men jag såg en tjej på stan en gång och det var så brutaaaaaaaaalt snyggt på henne så jag NÄSTAN ville göra det själv. Hon var blond och hade jätte långt fint hår. Snygga piercingar till och hon hade helt vanlig klädstil, asså det var såååå snyggt. Aldrig sett ngt liknande, tkr det är random annars men DAMN! Dessutom så hade ungefär 50% av alla ungdomar jag såg i Kina sidecut, aa jag behöver inte ens kommentera det tror jag..Oj nu ska jag inte dissa sidecuts för mycket för passar man i det så är det SJUKT snyggt! Har sett en irl som VERKLIGEN passade i det hittills menmen (syftar inte på att det är fult på ngn spec så missförstå mig inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0