Pyssla lite

2010-05-05 @ 18:41:24

Pluggpaus! Om ni känner som jag, att det är tomt i plånkan (hoho) men ni vill ändå ha massa nytt hela tiden? Jag är galen i magkorta kläder och kommer använda det somfan i sommar hoppas jag på iaf. Hittade två halvruttna linnen i garderoben, ett från gina och ett från twist&tango och så fick jag tag i en sax och klippte lite.
FÖRE
EFTER

Valde att göra en brosch till den gråa så att det inte skulle vara så tråkig!


Den är mycket finare IRL, så himla fin rosa färg! Älskar det tyget. Har sytt flera linnen i det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa kanske man kan ha magkorta linnen om man är så SNYGG som du och har så HET mage som du min kära syssling. Du har så jääääla cool stil, måste genast ta fler hål i öronen alltså. Och i tungan. men då dödar mamsen mig. och om jag ska tatuera mig är jag rökt. he. jaja. saknar dig. ses på din student, inte långt kvar nu!! :D DU ÄR VACKER

2010-05-06 @ 16:02:43
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Postat av: Ellen

ååhhh vasd du är gullig mitt hjärta! hahaha gör det du:D mohaha jag känner mig som största bad girl menmen:/ saknar dig också! Jaaa det gör vi snygging!!!! :D

2010-05-06 @ 16:27:57
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0