Pluggdag

2010-05-10 @ 09:56:14

Idag är jag hemma från da school. Pallade inte gå helt enkelt. Dessutom har jag 2 prov imorn och spinning ikv så jag hade knappt hunnit plugga om jag hade gått till skuuulan.
Ikväll eller bara lite senare ska jag berätta om skummisen, det har jag glömt. Han är läskig och jag är rädd för honom. Fortsättning följer....
NU ska jag krubba sen plugga, haha. Pusssss
Jag vill vara liten igen för vem fan hade problem då? Det fanns inga problem och man hade roligt va fan man än gjorde. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, vem fan vill bli vuxen egentligen?

2010-05-10 @ 12:43:57
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Postat av: ellinor

mm när man va liten kunde man ju inte tänka djup... skönt de va......;/

2010-05-10 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0