Pluggdag typ

2010-05-05 @ 14:02:32

Tjeeeeenare mannen! Hemma nu efter ett prov i internationella relationer, det gick helt okej, två analysfrågor och jag blev nästan klar, vi får nämligen fortsätta på det nästa vecka så det känns skönt! Har prov imorn också som jag verkligen måste plugga till, igår blev det inget plugg nämligen, läste lite och chillade MYCKET men vi får se hur det går idag, kommer alltid på tusen saker som är viktigare än att plugga. Min lärare frågade mig om jag skolkade i måndags så sa jag "nej" så gjorde jag det ;PppPppP. Känns illa men jag behövde sova kan jag tala om! Ikväll måste jag skippa träningen så det blir att sova tidigt. Har tokigt mycket träningsvärk i benen efter gårdagens benfys. 20x3 benböj så att man nästan nuddar röven i marken...sen 12x3 90graders benböj med tyngre vikt och sen skulle vi göra "borrzowhopp" fast utan hopp med stång (men det hann vi inte hihi)...vi skulle börja med att gå utfallssteg typ 200 meter.. som en uppvärmning av musklerna efter att ha sprungit en bra bit. Därefter 1,5 timmes ispass, GREAT BANANA. Något död i benen plus att en ryggkota har svullnat på pga stången så jag har jeteont, kom och blås:(
Oj förresten kära gullungar som ska gå på min skiva, sista dagen jag har på mig att betala in pengarna är på söndag. Vill ni köpa biljett får ni kontakta mig snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0