Kvällsfika

2010-05-10 @ 09:46:11

Jag och Daniella hade bestämt mötesplats vis slussen och hennes buss gick från hotellet dirr till slussen så allt var enkelt tänkte jag. Jag kom fram först och hon ringde mig när hon kom fram så sa jag aah men vi träffas vid katarinahissen, det blir enklast. (om ngn efterbliven inte vet så ligger den mitt vid slussen och är skitstor) Så hittade såklart inte Daniella sit och hon kunde inte förklara vart hon var, sämst som vanligt. Så frågade hon ngn "Ursäkta vet du vart katarinahissen ligger?" Seriöst personen måste typ trott att Daniella va en inavel när hon står vid slussen och frågar det, aja. PINSAMT.
Vi begav oss iaf till götgatan till ett jättemysigt café som hette muggen. Där jobbade förövrigt världens kanske snyggaste kille men det är en annan sak. Jag beställde en chailatte och daniella el vanlig latte. De kostade lika mkt men min va typ 3 ggr så stor, lite kul sådär. Först höll jag på att skämma ut mig när han frågade om jag ville ha svart chai el rött chai, ja ba öööööööööööh. så tog han fram massa saker så jag fick lukta och sådär, så bestämde jag mig för de röda och han sa att jag kunde få ngt annat om jag inte var nöjd. Jag hade tänkt mig att det var som på espresso house el waynes coffée men icke. Det smakade ingening. Så jag bestämde mig för att gå tillbaka och fråga om han kunde lägga i ngt så det smakade ngt för det gjorde verkligen inte det. (jag hade bara tagit ngn klunk) Då sa han att jag kunde få vad jag ville så jag fick byta till en skitsur smoothie, hehe.
Jag fick så otroligt dåliga bilder från igår för människan vägrar ju vara med på foto...
Jag spyr lite på bilderna faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0