High heels

2010-05-26 @ 22:09:23

Jag hade ju tänkt ha på mig högklackat på studenten men har sett och hört flera som tagit studenten som avråder från att ha klackar på sig. Dom här hade jag tänkt. Men det verkar vara olämligt vid utspringet och allt det där, kommer va ett jävla liv och mina fötter kommer strejka. Det är kanske likabra för jag kan fan inte gå normalt i klackar. Jag är en liten pojke som ska ha låga skor.
Enda bilden jag hade på dom på datan, orkar inte hämta hårddisken i källaren...


Apropå studenten! Jag kan meddela att vi inte ens har börjat sy min studentklänning än, och kommer inte kunna börja förens efter helgen. Jag hade en klänning jag ville ha, alltså en modell. Men sen kom jag på att den blir typ lite överdriven nästan. Känns förmycket. Kan inte tänka mig att folk kommer ha så komplicerade klänningar. Hittade min seriöst dröm-studentklänning! Den är från Modekungen.se och kostar 599kr. Den är liksom enkel men huuuuur snygg som helst! En sån ska vi sy! Fast vit, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0