Hemmakväll

2010-05-28 @ 19:26:57

Jag är så jäkla sliten. De senaste 3 dagarna har jag varit en levande död människa. Helt slut och svullen så jag knappt orkar ha ögonen öppna utan att anstränga mig. Ser ni att jag är svullen vid ögonlocken? Idag hade jag tänkt ta igen den sömnen genom att bara ta det lugnt och kolla film med något gott tillsammans med min underbara familj. Imorn måste vi börja sy min studentklänning Jag tänkte käka mina smörpopcorn som jag varit tvungen att gömma på mitt rum för att inte Sofia ska ta dom! Är sugen på lant chips med gräddfil...hummmmmm, vi får se vad det blir!

Kommentarer
Postat av: ellinor

du är så fin ellen<3

2010-05-29 @ 14:29:35
Postat av: Ellen

aaaaaw<3

2010-05-29 @ 14:45:25
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0