Dagens shopping

2010-05-28 @ 17:56:15

Kofta Gina
Linne Gina
Harems från HM
Jeans från never denim kollektionen, Bikbok
Nitar
4M TYG TILL STUDENTKLÄNNINGEN!

Det var ju inte meningen att jag skulle shoppa alls idag, men jag har lyckats pricka av lite shit från listan i alla fall! Har nog blivit lite shoppingberoende faktiskt. Så jag bestämde mig för att sätta in 5 tusen på ett sparkonto som jag nu längre inte kan röra (det innebär att jag inte kan shoppa) vilket blir skönt, för jag får alltid lite ångest efter vilket inte är bra. Jag har haft en jobbig dag idag som mest har bestått av att vänta, men när jag kom hem såg jag en sjukt fin kommentar från en läsare, blir lika glad varje gång! Jag tycker om er jättemycket! Dessutom så såg jag att jag fic preciiiiiis G på matte c-nationella! GOT DAMN!
Jag visar alla kläder sen hur de ser ut på!

Kommentarer
Postat av: DDD

du skulle ju visa mallen eller vad man säger för hur klänningen ser ut? det sa du väl :((( aja hahah fint tyg iaf! bröllopsvittsmaterial tyg :D

2010-05-29 @ 15:23:45
Postat av: Ellen

aaaa men nu har inlägget försvnnit för det va ett tag sen, baara att leta i bloggen daniellum, kolla kategorier "blandat" tror den ska va där ;D

2010-05-29 @ 15:25:44
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0