4 Maj

2010-05-04 @ 15:52:56

Idag är det hets som gäller och bloggen hamnar lite åt sidan. Jag måste plugga idag innan min träning för vi har prov imorn om folkrätten och fn, två stora analysfrågor,  hjeeelp. Sen blir det 3 timmar träning! Fanny måste berätta om sin dröm som som handlar om mig som jag kommer dö av tydligen, haha! Fast det får du göra i helgen broder! Daniella måste visa mig vad hon ska tatuera på lördag!:O (säger detta för att komma ihåg det själv) Ahhh shit jag måste gitta nuuuu assoooo. skoja jag ska gå pusss och piiiiiizzzz

Kommentarer
Postat av: ellinor

så snyyyygg!!

2010-05-04 @ 22:28:02
Postat av: Ellen

ahhhww gomman! tack!;)

2010-05-05 @ 09:23:23
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0