17 Maj

2010-05-17 @ 10:06:36

Hemma idag! Yes jag pallar typ aldrig måndag och det vet ni som följer mig! De tråkigaste ämnena, svenska och engelska. Idag blir det att plugga lite matte och skriva det sista på arbetena innan jag skickar in dom! Hoppas det blir sol så jag kan sola också! Jag vill gå på fysträning! :( Åhh vet ni? Jag kliade upp skorpor från tatueringen nyss för jag tänkte inte att den va där :( faaaaaaaan dååååå! Aja nu är det krubb för min del, sen plugg!
Jag i 2an. Bara för att jag skulle göra allt för att vara liten igen! Hade så himla roligt. Jag var lite mer av en pojk-flicka och lekte ute hela tiden tills jag började i sexan. Sjukt kul var det iaf! Shit kolla hamsterkinderna! Tänkte inte ens på det:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0