12 Maj

2010-05-12 @ 09:27:29

Godmorgon gott folk! Jag sov fan bra inatt kan jag meddela för alla som verkligen inte bryr sig men whatever! Har sovmärken över precis heeeeela kroppen! På bilden ser ni lite i ansiktet.

Idag är det då tänkt att jag ska tatuera mig och det sker vid två och innan dess måste jag träffa och säga hejdå till Daniella som lämnar vår underbara stad och hon befinner sig inte i stan förens kl 11 och en timme senare ska jag möta upp Fanny för hon ska ge sitt fysiska stöd när när en man gräver på mina revben. Okej jag fick sms EXAKT nu och Fanny har fått ett migränanfall så hon KANSKE inte kan. Men hjälp? vänta nu? MÅSTE JAG GÖRA DET ENSAM???? EHHH MAAAMMMAAAA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0