KINA

2010-03-22 @ 13:56:19


Det är fortfarande så overkligt att jag är hemma, jag kan inte fatta det och jag vill verkligen inte vara hemma. Kan inte se något positivt i situationen. Det känns så fel, jag ska inte vara i Sverige, jag ska vara i Kina. Dessa 10 dagar har varit helt underbara och jag vill tillbaka, med klassen. Har fått upp ögonen för så många i klassen också, känns bra. En person i klassen sa en grej till mig som rörde mig så hårt att tårarna föll av det senare när jag verkligen tänkte på det. Så glad jag blir och det gick rakt in. Hoppas du vet att det är dig jag menar och att du läser detta nu. Tror inte du skulle fatta att jag tog det som jag gjorde, "den lilla grejen" men så är det. Hoppas inte du var full/för full när du sa det bara.
Känns somsagt inte bra att vara hemma. Jag vill tillbaka till landet Kina med wwb. Jag vill inte tänka på att det inte kommer att bli så och att det var vår sista resa tillsammans för då kan jag inte hålla inne tårarna. Ingen förstår detta förutom vi. Ingen kan förklara det heller. Varje stund finns och kommer alltid att finnas kvar hos mig.
Prutmarknader, sjukt tagg, bas så man får ont i bröstet, sliten 24/7, egen buss, tony moment, 3 sjukhusbesök, 5 stygn i ansiktet, kung-fu show, akrobatik, gt banana, strippklubb, la, dansa med dj, springnota, båttur, pearl-tower, donken varje kväll, 6-filiga vägar, 10krs taxi, "grötpizza" på marken, hotellrum för 2300kr/natt/pers, massage, frankie-boy, fjäder"boll", qigong i parker, insane utsikt och gå 468 meter upp i luften, "loose money", dödsfrukosten, snurrbord, "good quality", starbucks, studsgolv, U-sväng-fil, 30 grader i bussen, 26 grader ute, snökaos, muren, te-ceremoni, maos lilla röda, galna kineser med kameror, svullna ben, den förbjudna staden, sommarpalatset, himelska templet, himmelska fridens torg, dödspruta, expogubben, söta chengyu, jätte panda, pekinganka, glädje, skrik, drag, dans, fyllekäk, klagomål från rumsgrannar, bara tunn klänning ute mitt i natten, smog, störd trafik, skyskrapor, utegym, hatad guide, snäll guide, trosor utochinochbakochfram, skrika åt kineser, kissa i ett hål, äta med pinnar, mongolian BBQ, sova 1h/natt, soligt, löka, sova med halvöppna ögon, porrdansa på gt...finns hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0