11 Mars

2010-03-11 @ 11:18:58



Jaha tänker jag nu, det är bara några timmar kvar tills jag lämnar Sverige. Första gången det känns pirrigt typ, bara för att det är Asien där jag aldrig varit men det ska nog gå bra. Jag kan bara inte fatta att jag SKA åka för det känns så overkligt. Sen efter resan kommer det kännas ännu mer skumt eftersom det är det här jag längtat efter i tre år så då blir det lite "ehhhhh, aha, vad händer nu då?" upplevelse. Men jag får väl se fram emot studenten vilket jag faktiskt inte gör så mycket för det kommer kännas så tomt att inte gå omkring i skolan och träffa alla som vanligt, jätte sorgligt! Typ som när jag var på konfan i en månad och man blev supertajt med några, bland annat underbara Dessi från Lund, sen lärde jag känna Filip och Daniella efter lägret men helt plötsligt skulle man åka hem till Stockholm igen, haha deeeeeeet var jobbigt. Jävligt jobbigt faktiskt, trodde jag aldrig skulle få träffa någon av dem. Jag har varit hos Dessi i Lund och hon har varit här hos mig men vi har verkligen träffats för lite, tyvärr. Vi satt seriöst ihop på konfan! Nu spårade jag ut från ämnet lite men för mig kommer detta att kunna jämföras med konfan, studenten alltså.
Bilder från konfan:
alla underbara.
Love och Daniella
Filip och Daniella, ååhhhhh (stolt fotograf)
Jag och Sara
Jag och Johanna, ahah
Filip, Felix, Simon, Henke
haha fjortiiiiiiiiiiiiiiis
De två nollåttorna, Erik och jag
Jag och Dessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0