SOPA

2010-03-05 @ 18:35:26


Måste bara säga en liten rolig grej..eller ah
Jag fick denna LOTION av min vän Louise i 17 eller 18års present...Tror det va 17 för det var väldigt längesen. Men iaf...Jag har använt den regelbundet, rätt ofta sen jag fick den. Men tyvärr helt fel. Det var min pojkvän som kom på mig, haha. Jag stod nämligen och smörjde in mina händer med den för den är så otroligt len och jag tyckte faktiskt inte den var så bra för mina händer blev sjukt torra men bara för att den va så skön att använda så använde jag den. Han bara "va är det där" Så sa jag "lotion, vadårå?" Han kollade fett konstigt på mig sen läste han på flaskan..."ehhhh man ska ha den i håret idiot" AHHAHAHAH jag dooooooog lite. Fyfan vad sämst.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahahahah!

2010-03-06 @ 17:17:40
URL: http://proudtopresentemms.blogg.se/
Postat av: LINNEA

sämst fällen :D hahaha

2010-03-06 @ 20:46:45
URL: http://beautyisafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0