Sammanfattning

2010-03-08 @ 19:21:51


Jag tänkte göra en liten sammanfattning av vårens mode, av det jag läst.
Flätor är snyggt, vad var det jag sa!
Den marina looken är tillbaka! Det är jag glad över för jag älskar det, men den är härligare att ha på sommaren då man är brun kanske?
Trenchcoats!
Nude färger!
"Vårens viktigaste köp"
Kavaj
Skinnbyxor

Glesstickade tröjor/klänningar etc.

Långkjol - inte min grej men whatever

Sidenklänningar! Jag hoppas att jag hittar något snyggt sidentyg i Kina.

Korsett

Cykelbyxor! Älskar det, hade dock tänkt ha det i sommar men visst...till våren funkar väl också, eller det kanske blir för kallt?
Det jag förmodligen älskar mest av allt...

Bustiers med transparenta plagg över! Dödssnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0