Please

2010-03-04 @ 21:17:19


Kom precis hem från min hockeyträning! Skönt somfan att träna alltså. Utan tvekan bland det bästa jag vet. Jag undrar lite om jag är konstig eller om det jag känner är vanligt...Så fort jag sitter still typ en hel dag, pluggar/sitter vid datorn eller bara slappar ELLER om jag käkar något onyttigt (typ chips) så får jag sjukt ångest och känner att måste träna eller sluta äta men det brukar inte gå så bra eftersom jag äter så himla mycket mat. Jag måste vara smal annars får jag panik, så känner jag. Hade det inte varit snöstorm typ varje dag så hade jag fan dragit ut och sprungit. Snälla säg att fler känner så!??!
Jag och syrran. Ska nog dra en myskväll med henne och mina smörpopcorn (ångest) men jag har tränat så det är nog lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0