Pizzatime

2010-03-28 @ 20:06:53


Idag har vi inte gjort speciellt mycket faktiskt. Jag har varit på hockeymöte bland annat. Vi bakade en god kladdkaka och åt lite glass till det och nu tänkte vi dra och beställa pizza. Jag har blivit så jävla onyttig på sistone så det är helt sjukt. Innan (ett tag sen dårå..) åt jag inte ens chips, bakelser eller godis eller något onyttigt i överhuvudtaget. Inte ens onyttig mat. Jag vet, det låter helt sjukt. Och nu känns det som att jag käkar onyttigt hela tiden. Jag L-Ä-N-G-T-A-R tills fysen sätter igång för då ska jag ta ut miug till max på varje pass. Det är det bästa jag vet och man slipper ångesten när man käkar godsaker! Skitbrååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0