Club Södermalm - CD-skiva

2010-03-31 @ 11:06:53


Gårkvällen var "sådär" på södermalm. Var så jävla jobbigt att gå omkring i simfötter. Hade så ont efter att det inte är sant! Dessutom så kändes det som att jag var bland dom få som verkligen hade klätt ut mig, vissa gick i vanliga kläder...trisst. Men jag fick mycket beröm för min fina outfit...not. Vi fick taxin hem från 260 spänn från medborgarplatsen till täby centrum, så jävla snäll han var!
Kastar in lite bilder från gårdagen.
Michan, utklädd till Gary i spice girls:)
Sofie, utklädd till Emma i spice girls:)
Jag hade på mig pappas förstora dykardräkt, cyklop, och världens kanske oskönaste simfötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0