Andra dagen i Peking

2010-03-13 @ 16:41:20


Ännu en galen dag i Peking! fan vad det är härligt att vara här alltså. Men tänkte först berätta att gårkvällen var sjuk. Så jävla nice uteställe att det bara inte finns, haha. GT bananaclub hette den! Hade studsgolv men det hittade inte jag för det var så stort. Haha jag finner verkligen inga ord fört att beskriva stället men det var jätte trevligt men tyvärr blev det akuten för en klassmedlem, nämner inget namn, men det blev att sy ihop lite, tråkigt somfan att det ska hända men med tanke på att det var kolsvart därinne så är det faktiskt inte så konstigt. Idag har vi varit riktiga turister. Vi har besökt himmelska templet, himmelskafridens torg, den förbjudna staden, te-ceremoni, och sist men fan heller minst, konfu-show...Det var helt ärligt typ det ballaste jag någonsin sett, FYFAAAAAAAAAAN vad skickliga. Asnice. Har precis varit på donken och beställt mat och käkat upp, nu ska vi chilla några stycken för jag har inte sovit sen i torsdags när jag var i stockholm (vi har bara sovit en natt på planet men det gick inte att sova, och en natt på hotellet men eftersom det blev kaos så sov man ingenting då heller) Imorn ska vi till kinesiska muren och sen är vi lediga resten av dagen, vi ska gå på en känd shoppinggata på dagen och så har jag (el typ hela klassen) beställt helkroppsmassage i 90 min för 130kr, såååå värt. Fan vad skönt. Jag har än så länge gjort av med 80 spänn typ, så jävla nöjd:D Mycket kvar till shopping!
Jag hatar att inte ens få prata med min älskling, usch. (och inte är du inne på msn när jag verkligen kan sitta och prata för jag ska inte dra ut. Vi är några stycken som ska ta igen några dagars sömn) Jag saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad avundsjuk jag blir älskling:D så söt är du, det heter ju kung-fu. Ta hand om dig och var försiktig! puss älskar dig och saknar dig massor<3

2010-03-13 @ 18:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0