Vamos a la playa

2010-06-05 @ 10:14:45

Idag är det en vacker dag! Just nu är familjen på Täby IP men sen ska vi åka till båten och fixa iordning, sätta upp segel och lägga in alla dynor och fixa soffan etc. Efter vill jag bjuda mamma på middag på en mysig restaurang inne i stan men hon vägrar typ. Men hon SKA med. Jag vill fixa lite ärenden innan det och efter det vill jag äta upp mina lantchips framför tvn för det blev inte av igår. Jag har tröttnat på att festa, det gjorde jag för mycket för flera år sedan. Jag kan göra det ibland men inte varje helg. Tycker det är mysigare med chillkrök med fina vänner isåntfall. Typ grilla, kolla film. Kanske för att jag har pojkvän? Kan det vara det? Eller så är det för att jag blivit för full på allt man kan dricka så jag kan knappt dricka längre. Ibland blir jag dock SJUKT taggad på att festa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0