Svar

2010-06-07 @ 21:55:44

Här är svaren på frågorna som kommit in nu!

1. vart gjorde du dina bröööst ? Den här frågan är Tove som har ställt och driver sönder för det vill du allt veta va! hohoh, skoja det här är väl internt kan man säga.

2. Kan du inte visa/beskriva hur du sminkar dig Självklart kan jag göra det, kul! Men antagligen inte förens jag kommer hem men jag lovar att visa så bra jag kan men för att det ska bli så bra som möjligt måste jag nog vara hemma.
3.  vad har du för piercingar ? Hahaha, kul DANIELLA!

4. Hej, grym blogg där. Hur har du lyckats komma fram till att ha just den stil du har. Jag menar du är ju så snygg så du skulle passa i allt. Men hur har du kommit på att just den stil du har är den du känner dig bekväm i? Du verkar inte påverkas av modet det som är inne just då du är du liksom? :P jag vet inte o du förstår min fråga men men :P Hejsan! Tack så mycket! Jag kan inte säga att jag har någon speciell stil faktiskt, jag varierar tycker jag själv från olika stilar och jag vet inte ens själv vad de olika kallas. Jag tar helt enkelt vad jag känner för och vad jag tycker är snyggt, jag kanske inte alls passar i det men jag skiter i vad andra tycker och kör mitt eget race, hoho. Knappt så att jag förstod men jag svarade på det jag trodde du menade. Bara att rätta mig om jag har fel :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså frågan om percingarna var faktiskt intressant. vad jag har förstått har du två i naveln, en i tungan och i öronen, men vart är den sista? för det saknas ju en??

2010-06-08 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0