Studenten

2010-06-03 @ 17:22:54

Vilken känsla. Nu känner jag såhär "aha, jag glömde gråta" kan vi spola tillbaka det är fan viktigt! Jag höll inne allt vad jag kunde för att "gråta sen när alla andra gör det", men något sånt blev det inte. Och jag kom på att jag inte har skrivit i någons mössa. Tänker inte ens prata om flaket, jo det var döds verkligen. 150 jävla pers. Men jag och många andra höll även på att frysas till en ölburk efter att ha fått sisådär 5 flak öl över sig och champagne i ögonen. Fick så jävla ont i ögonen så jag kunde knappt se. Den skulle åka tre varv runt täby kan man säga men jag hade tröttnat efter första för jag har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv, var inte full heller för jag valde att komma nykter till min studentmottagning. Efter andra varvet (vi skulle köra 3) var det bomfällning och nästan alla bara hoppade av. Efter typ ett halvt varv gick högtalarna och förstärkarna sönder så det kändes inte så kul heller! Jag åkte buss hem och det kändes inte kul. Folk kollade som om jag var en gris som rullat i bajs, luktade ungefär så äckligt också. All öl. Usch. Det första jag gjorde var att ta en skön dusch och jag säger skön för en dusch har aldrig någonsin i livet varit skönare. Tappade upp ett bad också men eftersom min bror också åkte flak så var allt varmvatten slut så jag satt som ett litet foster i det vattnet som fanns kvar, haha! Slagga en timme också och nu är det mottagning om en halvtimme, jäääääääääävlar vad jag har bråttom! Pusssssssssssssss
En liten sneak peak
Dagens skönaste! Lisa med jägermeisterpluntan knäppt i trosan!

Kommentarer
Postat av: Nierie

Tuff plunthållare! Vill också ta studenten (igen), trots din historia :P

2010-06-03 @ 22:24:02
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/
Postat av: Ellen

haha javet:D jaaaa jag förstår det! underbar känsla!

2010-06-03 @ 22:25:32
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0