Sista jävla timmarna

2010-06-02 @ 21:09:39

Innan studenten. Imorn tar jag studenten och det känns sjukt jävla overkligt! Vad jag ska göra sen vet jag inte föurom att sommarjobba. Om min räkning stämmer så kommer jag tjäna över 20 000!!! OMG FETT! Får tydligen 90 spänn i timmen och jobbar 8 timmar per dag i en månad! Tjockt nice!
Nu måste jag sova för att orka stiga upp kl 5 för att supa på champagnefrukosten hos Annika! Sen blir det dödsflak med 150 perssssssss! Jag kommer att sakna käraste WWB jättemycket.
Jag kommer inte att uppdatera så bra under dagen imorn som ni förstår men jag ska göra mitt allra bästa! Puss på er gullungar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kom inte hem för full bara! Du måste minnas mottagningen din, haha :D

2010-06-03 @ 08:49:44
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0