Rörande

2010-06-16 @ 21:14:58

Anonym om Fråga till er:
du är typ den snyggaste tjejen någonsin, jag är intresserad av allt. Hur du sminkar dig, fixar ditt hår, var du shoppar helst, var alla dina fina smycken är ifrån och mm.. läser din blogg varje dag!

Alltså det här var bland de finaste kommentarerna jag fått! Blir hur glad som helst. Jag har svårt att ta åt mig "du är snygg" av folk jag känner för ibland känns det som vissa försöker smöra men när någon man inte känner säger så, så tar man fan åt sig. Har fått väldigt många nu och jag blir lika glad varje gång! Tack! Jag ska absolut försöka bli bättre på att  säga vart allt kommer ifrån. De flesta av mina smycken kommer väl från min favoritaffär HM! Älskar hm, nu vet du det iaf :) Hur jag fixar mitt hår? Denna var lite rolig med tanke på att jag knappt fixar mitt hår eftersom det är så äckligt fult och slitet men visst, du ska få ett hårinlägg också, och smink. Nu har jag fått flera privata mail och kommentarer angående det. Tycker det är lite kul med tanke på att jag själv är en amatör när det gäller att sminka sig, jag prövar mig fram när jag har tråkigt men det ska jag nog visa i helgen. Allt blir nog i helgen isf eftersom jag är ensam hemma då! En sak förstår jag inte, det är att du kommenterar anonym när du skriver en sån fin kommentar. Tack återigen! Huuuuuuuggggss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0