Hatt baby

2010-06-09 @ 09:24:07

Jag har två grejer kvar att köpa sen har jag shoppat klart på ett tag. Tror dock inte att det finns här. Tror inte heller att det blir att jag slutar shoppa utan hjälp eller bara sjuuuuuk vilja att sluta. SUCK. Kläder är fan inte allt men det är fan det bästa jag vet! (nästan..) Har kompisar som har slutat bry sig om kläder och det önska jag fan att jag också gjorde. Egentligen...sååååå mycket shoppar jag inte men med tanke på att jag levt på studiebidraget så. Fast jag har fått mycket pengar på födelsedagar och så, som finns kvar och DÄRFÖR känner jag att jag "kan" shoppa för att jag har råd men jag har lagt undan pengar nu på ett sparkonto! BRA VA!

Jag måste fråga, den som kommenterade att jag skulle visa hur jag sminkade mig, ville du se vardagssminkning eller partysminkning? Jag antar att du menar party?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0