Osis+ Dust it

2010-07-15 @ 14:11:35

Nu mina kära vänner, hade jag tänkt bjuda på ett sjukt bra tips till er.
Har ni problem med volymen som jag har? Mitt hår vill gärna slicka sig på huvudet och se helt dött ut och då använder jag denna produkten. Osis+ dust it från schwarzkopf.

Pudra en liten mängd i handflatan och gnugga händerna mot varandra.
Kamma igenom med fingrarna i torrt hår, lyft in i botten.
Ger matt finnish och naturlig känsla.

Det är vad man ska göra. Men jag lyfter på en bit av håret, lägger på lite puder och gnuggar in det ordentligt. Man kan väl göra som man vill egentligen. Jag har köpt två stycken för jag trodde den skulle ta slut direkt men jag har inte ens använt en halv burk ännu. Dom räcker sjukt länge.

Lätt puder som ger textur
-Matt effekt
-Medium kontroll & separation
-Hållbar stadga
-Naturlig känsla
-Mycket volym

Finns att köpa hos utvalda frisörer och dom varierar i pris beroende på vart du köper den. Vet att det finns för ca 170kr på walléns i täby centrum, men man ska kunna köpa den för 100kr/st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0