Nytt tema på bloggen

2010-07-15 @ 13:54:59


Woho jag har lyckats fixa lite på bloggen som jag ville ha den. Större bilder och annat tema. Ville inte ha små bilder och rosa överskrift och såna småsaker. Har suttit halva dagen så nicke har fått roa sig med ufc, nej tvärtom. Han ville spela ufc så jag valde att pyssla med detta. Blev rätt nöjd ändå, med tanke på hur V-Ä-R-D-E-L-Ö-S jag är på design och sånt. Headern var förjävlig att fixa men det gick bra, sen att göra den bredare var lite enklare, det gäller bara att hitta rätt källor.

Dock är det lite småsaker jag skulle vilja ändra på men mina kunskaper räcker inte till och jag lyckas inte hitta det på internet. Föööck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0