Look what I found

2010-07-23 @ 16:01:24

Så jävla roligt att gräva bland gamla undanstoppade saker. Hittade precis ett par sandaler eller vad man ska kalla det, som jag köpte i Paris för två år sedan. En vintage väska som jag köpte billigt 2hand. Man kan ta bort banden och ha den som partyväska också. Min gröna jacka från Zara years ago, älskade den. Och en röd väska som jag heeeeelt glömt bort. Vet inte om den är min grej men rött vore lite ballt ändå. Finns säkert nåt man kan matcha till den. Köpte en jacka från weekday för längesen för 100pix. Hittar inte den just nu men den är ball. Kort modell och gigantisk krage. Hittade maaaaaaassa grejer jag kan sälja. Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0